finally!

Nu blev läget jobbigt.
Är anmäld till Torns men nu kan man äntligen anmäla sig till Trelleborg.
Tävlar mycket hellre på trf, bättre underlag & närmare.
Men det är knappt några starter till trf & anmälan går ut imorgon?
Whaaaat, jag vet icke what to do.

Vi får väl se vad som händer.

Ikväll blir det plugg som väntar, USCH.
Bara tanken ger mig huvudvärk.
Snart blir de maud & kl nio är de 2 ½ men, NICE.

Som vanligt har jag alldeles för många tankar i min skalle som ej bör skrivas av, inte här iallafall. What to do, that's always the questing.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: julia tenland

Anmäl till båda. man kan återta anmälen tillochmed den 28e kl 18.00 utan att det kostar något. Det ska jag göra, hellre trelleborg än torn! ^^

2011-10-24 @ 23:22:11
Postat av: hanna

det är ingen efteranmälningsavgift så det kanske kommer fler...

2011-10-25 @ 09:30:04
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg och snygg header!

Hoppas du får en bra vecka! :)

2011-10-25 @ 11:46:25
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0