I look dirty, but I smell clean.

Har blivit helt obsested av James Blunt igen.
Nu vill jag till Ibiza & festa hemma hos självaste Blunt, underbart..!

Fick precis reda på att papi är påväg hem med MAX MAUD, underbart det också.
Känner för att prega lite idag faktiskt, eller icke.

Girlie är lämnad till hennes härliga familj & hon kommer få det toppen.
Men måste ju erkänna att det kommer bli tomt utan henne, underbara ponny.
Kommer lite inlägg om henne de närmaste dagarna, håll ut.

Voltani, eller Dutchen som hon nu kallas står nu på böke.
Hon verkar nöjd & jag longerade henne där nu för någon timme sedan.
Mycket fin var hon & jobbade på riktigt bra!
Dock gillade hon inte bakstycket på pessoa lounge selen.. höhö!

Imorgon ska min kära vän Josefin (www.josefinolovisa.blogg.se) hänga med mig hem & sen sova här, James Blunt all night long, Oh yeas!



from hollandia

/Jessie


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte kvar gazze längre ?

2011-10-09 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0