Lite annorlunda

Tänkte skriva lite onödig rolig information om mig, mest för att ni skle kunna skapa er en uppfattning av vilken sorts person jag är. Well vi kör.

Jag är otrolig besatt av Lejonkungen. Jag har filmerna både på VHS, DVD och Blue-Ray. Gardiner och kuddar, kan alla figurena utantill, alla repliker och låtarna på både svenska, englska och afrikanska. Jag har också sett alla scener som inte kom med i filmen

På tal om sjunga på andra språk så kan jag sjunga på korrekt turkiska även om jag inte var vad de betyder. Jag kan också rapa en av maNgas låtar ganska dåligt på turkiska.

Jag är inte rädd för något speciellt som många andra, inga övernaturliga väsen, inga tjuvar eller spindlar, men jag känner en fruktansvärd rädsla för Sverigedemokraterna och vad de kan komma och åstakomma samhället. Inte just för deras åsikter, alla har rätt till sina åsikter (även om dem är jävligt rasistiska), men för des väljare. Varje månad blottas flera kopplingar till nazismen. Överallt ringer varningsklockor men ingen reagerar. Det känns som om "Svenne" blir verklighet.

Jag känner en sammanhållnig med Malmö. Malmö är Sveriges hjärta där svenskar och invandrare förenas i de bättre. Jag blir alldeldes varm varje dag som jag åker förbi klottret vid Södervärn.

Det går ändast tre svenskar i min klass (går även i Malmö), jag inkluderad, men vad fan gör de? Jag älskar verkligen min nya klass. Där jag gick förut (Trelleborg) var nästan alla ateister. Nu umgås jag med både krista katoliker, muslimer, atheister och återigen muslimer.
Jag är som sagt någon sorts atheist men jag bär nästan alltid med mig koranen, men jag kan inte förklara varför. Vissa saker är bara antar jag.
Jag gillar inte (hatar) de där animerade smilisara.
Min hund och min bror är de finaste jag har. Skulle inte dom finnas skulle inte.
Jag blundar när jag borstar tänterna (och håret). Av någon konstig anledning. Min tandläkare slog halv ner mig när jag sa det.
Det är var totalt ointressant?! Haha

/Linnea Ohm

Kommentarer
Postat av: cornelia

kul att få reda på mer om dig! Håller med dig om det där med SD, det påminner en verkligen om Svenne och det är riktigt obehagligt faktiskt..

2011-10-10 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0