Lovisa Von Hansson

Henne känner vi väl alla?
Jag promise her ett fint inlägg tididager idag.
& jag är ju känd för att hålla vad jag lovar, eller icke?
Who knows, who knows?

Lovisa Von Hansson är en grym tjaj, hon har en fin ponny, kan plugga som satan & är hemligt kär i Ullared-Morgan.
What else to say about her?
Hon är min fina vän, hon har fint hår som gör en sådär lite avundsjuk & I know att hon kan ge en väldigt dömmande blickar vid spännande tal...

+ att jag ska sova nu, trött som satan & imorgon blir det att stiga upp kl 6.
(As usually...)

+ att jag hatar matte mer än allt i världen, hoppas kunna förstå de så bra så att jag iallafall kan få ett litet godkänt nu.. sen slipper jag. Usch.

+ att jag ska trimma/jogga min fina häst imorgon förmiddag & jag längtar!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0