one step closer

Jag LÖVAR att jag ska skriva ihop ett inlägg om gårdagens hoppträning.
Som gick braaa, älskar min snygga pålle.

Jag kan säga att jag kommer närmare & närmare den snygga spooks kavajen, gilla stort alltså!

Annars har dagen rullat på, börjar första matten.. LITE, känns bra att ha prov nästa vecka & de kommer säkerligen faila totalt. Matte B in my as.

Trimmade Dutchen imorse på utebanan, red lite över bom & jobbade sedan med byten, red väl max 30 min & hon skötte sig toppen. Lite små fight & tjafs fick de bli för att hon skulle ta mitt vänster ytterben men tillslut gick de galant. Måste få henne ännu mer mellan hand & skänkel, få henne att lyssna snabbare & reagera känsligare för mina ben.

Så ska fortsätta med fattningar, byten, få henne att släppa i handen men ändå behålla ett bra stöd & samtidigt jobba på med bakdelen bra.

GÖTT!

Imorgon väntar dressyrträning för Karin Hero, smått spännande kanske?



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Alice

hej!

jag såg nånstans att du går på SRG i svedala :) jag funderar på att söka dit, men vill gärna veta lite mer O:)

hur är lärarna i de 'vanliga' ämnena, asså de som inte har med häst att göra? Får folk bra betyg och sådär? :)

jättetacksam för svar! :D

2011-10-20 @ 21:04:56
Postat av: sumpan

Kolla på Micke Bondestam Matte B på youtube-

mkt bättre än min mattelärare...

och svarar ganska direkt om man vill veta nåt mer ;D

2011-10-21 @ 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0