planeringen = icke planering

Hann ej klippa Gazze Gaz, istället lastade vi av 2 ton morötter.
Så om någon är i behov av morötter, hör av er.

Red Dutchen till sommarhagen & klättrade, hon var så j*vla pigg. Haha + att ja hade no spurs, både bra & inte bra. Efter att ha låtit henne springa av sig lite insåg jag, det kommer bli j*kligt svårt att få tillbaka henne. Ni vet den känslan när man verkligen ökar & mannar på i full fart, sen inser man "fuck, detta borde jag nog inte gjort". Liksom en häst jag som ej är van att gå ute i terräng & speciellt inte i full rulle, var fanns bromsen? Mina simpla försök på att gå in på en volt lyckades inte till en början kan jag ju säga. Men glad häst iallafall! Tillslut fick jag henne bra samlad & in på volt, kanske inte den rundaste ni har sett men något OK var den iallafall. Dock har jag insett att jag själv är mycket svagare i vänster ben, vet icke varför men detta ska tränas upp.

Imorgon väntar ett pass i paddocken om vädret tillåter.
Upphöjda bommar/cavalettis, trim, kontrollövningar & grammanen på.

Hoppträning är även inbokad, på onsdag ska vi till min tränare Ragnar Bengtsson på Henriksdal & träna, ser verkligen fram emot det!

Mamma red ett pass på Gaz ute på stubben idag, imorgon väntar dressyrlektion för dem. Spännande, men själv hinner jag nog inte hänga på.

I dance the betfor dance, kan ni den föresten?

Hittade några bilder från i sommras, gud vilken underbar sommar jag har varit med om... Vilket underbart år egentligen, sjukt när man tänker efter.


Jag, Sebbe, Satu & Isis på ryttarfesten under SM på Grevagården!


Jag & Carmen efter hennes felfria ritt i debuten på 135 cm.

/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0