seriösa tal & god fika

Josefin läser upp sitt seriösa tal & jag blir nästan lika chockad så seriös hon är!
Duktig tjaj där, mitt tal var ju som det var.. eller jag pratade ju som ja gjorde.
Icke klockrent...

Hallontårta och ikea kex har morgonen beståt av & underbar kemi (not).

Snart blir det lunch & sen tänkte jag ta in min pålle, duscha av fossingarna & fixa lite snabbt. Hagarna är redan äckligt leriga, icke mums.

Sen har jag hålltimme & då tänkte jag sitta & plugga, halleluja!
På eftermiddagen blir det samhällskunskap & jag är lagom taggad.
Vid 3 slutar vi & då blir det en liten uteritt på Dutchen!
Voltani alltså, som nu äntligen fått sitt smeknamn.

Helt onödigt inlägg kändes detta som men jag tror ni överlever.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0