toast alá Hollandia

Åt en snabbis frukost imorse vid 7 & sen direkt ut i stallet.
Fixat massa i stallet på morgonen, nu sitter man här & käkar toast.
Så hiiiimla gott, finns det något bättre än toast m. ost, kalkonskinka & majs?
Nope, tror så icke det.

Imorgon vid denna tiden håller jag väl antagligen på att fixa det sista, packa ner allt & sen tar jag tåget till Amsterdam. Ska köpa hem det sista på flygplatsen tänkte jag, svarta tulpanlökar bl.a. .... Haha!

Nu efter frukost x 2 så ska vi städa här i kabinen & göra fint, därefter blir det en mysig uteritt i skogen. Länge sen man red i skogen, känns som evigheter! Haha.

Sen i eftermiddag ska jag äntligen klippa Voltani! Igår klippte jag iställte Zidane, så hon fick vänta lite. Hon ska bli så fin, så fin HOPPAS jag.

Jag kom precis på att jag har ett stort i-landsproblem...
Har fortfarande inga pengar på telefonen, de har inte kommit in än & ja får damp.
Hur ska jag kunna få tag i någon om jag behöver hjälp med något?
Lilla jag själv i amsterdam, haha detta kommer ju gå för himla good.

Ja, de löser sig nock.



Vad säger ni om vår första pokal tillsammans?

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så tjusig så! =)

2011-10-02 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0