varje minut planerad ofc..!

Skillat schema idag, a lot do do do do.

Nu har jag & hästarna käkat frukost, check.
Ska ut & släppa ut hästarna strax, sen byta om & börja fixa.
Slipper ta stallet här hemma idag, så ska bara små fixa & packa en del..
Så förmiddagen kommer gå snabbt, 13.19 går bussen mot bökebeeeeeeeerg.
Där ska jag fixa till Dutchen & sen ut & klättra!
Styrkejobb står alltså på schemat idag.

Min plan är att försöka vara hemma till fem då de sänder sammandrag från världscupen i helsingfors! Hopping såklart & detta sänds på svt 1!

Ikväll ska jag ta mig an & börja klippa Gazpacho, hur det nu än kan gå.
Haha, wish me luck!

Nä, nu måste jag halvt börja rusa..



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

i Helsingfors var jag ;) groomade åt sebbe och satu :)

2011-10-25 @ 20:10:51
URL: http://happykingstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0