svar till anonym

Anonym om känslan av tomhet.:
Men varför deppar du ihop o ger upp allt efter en misslyckad tävling med Gaz? Han gick ju runt i henriksdal även om det hick jättefort.. Han har ju inte fått mer än 2 tävlingar på senaste tiden.. Gå ner några klasser o fÅ några
Lugna felfria rundor för att få lite förtroende för honom
Igen o tävla på med den bruna läromästaren du får låna :)

Sv
. Varför jag deppar ihop? Jag skulle inte säga direkt att jag deppar ihop men jag är så irriterad på situationen. Har snart kämpat & stått med Gazpacho i 3 år & vi har kommit en lång bit, men för att ta steget vidare i hoppningen behövs en viss vilja, ett visst sug & det har han inte. Han är slarvig & bryr sig inte, detta har ju hållt på väldigt länge men nu inser jag att jag måste lägga ner. Hur kul är det när man är en tävlingsmänniska som vill satsa när han antingen stannar eller river typ garanterat? Jag tror vi har ungefär 4-5 felfria ritter under 3 års tid från 90-1 m, förstår ni min situation bättre då?

Anledningen till att vi bara varit iväg på 2 tävlingar senaste 3-3,5 månaden är för att mamma suttit i rullstol med bäckenfraktur...

Sen tänker jag inte gå ner i klasserna med honom, 110 är lågt nog.. Haha. Hästen skiter i om det är 100 eller 110, men han river mer ju lägre det blir & jag vill inte sitta & harva runt i de lokala klasserna. Jag tänker inte tävla någon mer hoppning på honom då det inte ger något.

Jag blir mer o mer irriterad på att jag låtit det gå såhär långt varje gång jag skriver & tänker kring det. Nu ska han gå som dressyrhäst med min mamma eller säljas.

Sen uppskattar jag om ni lämnar en mail eller något annat så jag inte behöver svara i bloggen, ni som kommenterar anonymt är fega & exremt löjliga. Ni är ju inte ens anonyma då jag kan kolla upp vem ni är!

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte menat som något illa.. Men du blir

Så arg oavsett vad man skriver.. :/ du har ju den bruna att tävla?

2011-06-28 @ 18:01:05
Postat av: Anonym

O att kalla folk löjliga e ju inte rätt heller. Jag skriver inget namn för det säger inte dig ngt ändå du vet inte vem jag e.. O jo jag har sett dig på massa

Tävlingar IRL bl.a. I henrikSdal

2011-06-28 @ 18:03:52
Postat av: jessie

ge inte upp jessica!

du har b och rida som det går jättebra med. ha kvar gaz och kämpa på jag lovar det kommer bli bra! du har gjort ett jättebra jobb med honom!

nu ska du ju till satu och sen ner till madde tänk så får du något jättebra tips som funkar på gaz, jag vet inte. men snälla kämpa på men han han kommer bli så jäkla fin !

2011-06-29 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0