böke svar.

Alice om one step closer:
hej!
jag såg nånstans att du går på SRG i svedala :) jag funderar på att söka dit, men vill gärna veta lite mer O:)
hur är lärarna i de 'vanliga' ämnena, asså de som inte har med häst att göra? Får folk bra betyg och sådär? :)
jättetacksam för svar! :D

Sv
. Jo det är en bra skola & jag trivs! Lärarna i de vanliga ämnena är bra, mer eller mindre! Ja, jag tycker att marioteten av min klass iallafall får bra betyg, såklart blandade men relativt rättvisa, sen har jag absolut inte koll på vad alla får, haha!

Någon mer fråga om skolan?

Kommentarer
Postat av: Alice

tack så jättemycket!

jag vet inte om jag skrev det, men jag vill nog i framtiden inte jobba med häst, utan plugga vidare.

Tror du det kan vara någon idé att gå där då, eller är det lixom bara häst som gäller? :)

Du kan inte skriva lite om hur det är att gå där? Typ hur långa dagar, sammanhållningen mellan kompisar och allt sånt? Sen gärna om lektionerna och om man rider självständigt när man inte har lektion eller är det ett schema som alla följer även om man har med sig egen häst?

förlåt för mycket frågor, men hittar knappt info någon annanstans! O:)

2011-10-20 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0