svar.

Isabelle om roffe is tha man:
Tjenare!
Jag är en tjej på 11 år som drömmer om en egen häst:) Jag rider tre dagar i veckan. Jag tar hand om en häst som är super snäll:) men aja det jag undrarde var om du och Isabelle ska göra några fler videos på andvändaren på yt? Den som heter enutannamn. Men iaf vill tacka för en nicig blogg som jag läser varja dag:)
/ Isabelle

Sv
. Kul att du gillar bloggen! Vem vet? Haha, gissar på att du syftar på de äldre videosarna med mig & isabel? "Jessica och isabel bakar" med flera? Har inte träffat tjajen på länge men vem vet?! Önskas de fler?

ex.
(ursäkta att man skämmer ut sig liv)


Ops! Märkte nu att tydligen har detta videoklippet snart 1500 visningar, pinsamt.

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Isabelle... Igen:P

Jaa:D Glömde skriva förra gången att du och Isabel är mina idoler! :P Och jaa jag syftar typ på dom:P Jag kollar på dom flera gånger för at dom får mig att må bra!:D Jaha okej, men annars är det kul med bara stall videos. Typ som en dag i stallet. En hel alltså typ från morgon till kväll:P D skulle va nicee!

Herrå!

/Isabelle

2011-10-31 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0