var e, var e, var e gazze?

Ida om Voltani:
Ser ut som en himla trevlig häst, ni blir ett fint ekipage!
läste alltid din blogg förr i tiden och nu hittade jag dig igen?
min fråga är bara vad som hände med din förra häst? den som är med på headern? tacksam för svar i inlägg!
Keep up the good work:)

Sv
. Gazpacho, min skimmel som ni ser på headern lever & är nöjd. Han står hemma på gården & har blivit det han är avlad till, dressyrpålle. Så mamma rider dressyr på honom & ja rider honom någon gång i veckan. Han passade inte för vad jag ville, hoppa högre. Så han lever livet & älskar att knäcka i nacken & leka dressyrfjolle. Den 13 november ska han starta en LB:1 med min mamma. Kuuul, självklart groomar jag. Höhö.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0