snabba svar!

Hemma från Gualöv & Grevgården, tänkte svara lite snabbt!
Ska ta bussen mot bökeberg om 20 min, niceee.

Anonym om snabbt svar.:
hur sov ni där nere ? hade vatt kul o veta :)
Sv
. I lastbilen, nice nice nice!


Olivia om snabbt svar.:
Är det bara du och hon Isis som jobbar hos Satu eller har hon andra hästskötare? Ska du ha gazpacho med dig till din skola igen?
Sv
. När jag var där var det jag, Isis & en som skötte stallarbetet där. Ingen anning, börjar skolan idag & ska ta hem Gaz från betet nu i dagarna, får se vilken häst som ska dit...

emelie om snabbt svar.:
Ska du köpa ngn avv hästarna från filmerna?:D
Sv
. Nej, det blev tyvärr ingen av dem.

/Jessie


Kommentarer
Postat av: jennie

grevlunda? jag förstår att det ska stå grevagården men det lät lite kul :P

2011-08-22 @ 20:44:13
Postat av: Caroline

SV vet int eom jag redan svarat dig men jag kna ta hem Dyontyglar åt dig

2011-09-09 @ 11:26:15
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0