still in holland.

Sitter & tittar när Henk hoppar en grymt snygg fux hingst... MUMS!

Jag har börjat priotera mat, sömn & att titta vid paddocken istället för att blogga eller lata mig vid datorn. Vilket resulterar till bättre saker!

Nä, jag har verkligen ingen blogglust & tänker slänga in lite updates i vilket land jag befinner mig i & vad jag gör at the moment.

Kan väl berätta att jag blivit mycket bättre på engelska, haha!

Sen har de ju hänt massor av andra saker här som jag icke tänker nämna på bloggen, spännande eller inte... Haha!

Jaja, ni fick iallafall hört från mig nåt. Kul kanske...

Fixat stallet & ridit 5 hästar idag.
Typ dagarna rullar på som vanligt, ännsålänge har jag inte hittat någon speciell häst.
Eller okej, jag är kär i en men den är det dubbla vad vi tänker betala...

Imorgon skulle vi nog till kees & prova hästar, can't wait!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0