Linnea is busy!

Anonym om Säljes: Charles Owen Wellington Classic: Linnea! Vilken dag kommer du tävla i falsterbo? Vilken arena och vilken klass är det? :)

Sv
. Jag råkar veta att Linnea är väldigt busy at the moment så jag tar min friheten att svara, då det var många som undrade!

Linnea kommer att starta Måndag, Tisdag 
& förhoppningsvis Fredag då finalen går av stapeln.

På måndagen startar Linneas klass kl. 09.00 & Linnea beräknas rida cirka kl. 10.20. Tävlingen sker då på dressyrarenan!

På Tisdagen startar Linneas klass kl. 09.00 & startlistan är ej uppe så starttid är inte uppsatt. Dock sker detta på stora hopparenan!

På tisdagen OM allt går som det ska sker finalen kl 12.00 på stora hopparenan.

Så nu hoppas jag vi alla håller tummar & tår för detta super ekipage!




/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0