plan.

Mitt inlägg om vad en 5 årig hopp hästska kunna som jag tänkte lägga ut idag försvan så det kommer antagligen inte förens imorgon.

Jag kan berätta lite om mina och Bejonas planer framöver när det gäller tävlande. Vi har ju inte tänkt att åka på så många fler tävlingar detta året utan hellre lite finare med högre kvalitet.
-
Malmö City Horse Show
Vi har anmält till den första tävlingen efter Falsterbo, två klasser, 1.20 och debut i 1.30 under Malmö City Horse Show. Bejona fick två veckor total vila efter F-bo så nu har vi börjat sätta igång henne och det blir perfekt att rida första tävlingen i slutet av agusti (av någon konstig anledning har jag glömt hur man stavar augusti.. bara för det skrev jag rätt men orkar inte ändra de första). Att debutera 1.30 börjar bli dags, dessutom är det ganska svårt att hitta 1.25 hoppningar nu.
-
Sivebægaard Landstæne
Veckan efter harvi bestämmt att åka och tävla i Danmark. Där finns väldigt finna tävlingar med bra klasser för unga hästar. Där finns en speciell tävling för 5 åriga hästar där man kan vinna lite pengar vilket jag kan tycka är roligt. Klasserna där är 1.10, 1.20 och 1.20.
Vi kunde välja mellan att antingen åka till Skara (i höjd med Göteborg) och starta en liknande tävling där eller åka till Herning där tävlingarna är något finare, större och billigare. Så vi valde Danmark.
Location Location Location
-
Efter tävlingarna i Danmark har vi inte börjat titta på tävlingar och liknande men det blir nog något tävling till.
/LinneaOhm

Kommentarer
Postat av: madison rose

lycka till ;)

2011-07-23 @ 20:25:09
URL: http://madisonrose.devote.se
Postat av: Sandra

Kul, men hur hittar man propositioner osv för tävlingar i Danmark? :)

2011-07-24 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0