Bitarna håller på att ta plats...

...Men det tar sin lilla tid.

Nu ska jag käka upp min frukost, byta om & gå på begravning.

Fick ett samtal från landäng, bytade in mina shaps som gått sönder. Jag ska få ett par nya sa de, men enligt dem så hade jag en storlek för liten. Jag försökte förklara att det var deras anställa som provade ut dem till mig & de satt inte alls hårt, helt enkelt dåliga sömmar? Men nej, den otrevliga tanten skyllde allt på mig. Haha. Så diss till personalen på landäng, kanske inte alla men de borde verkligen tänka på sin attityd...

Gaz antingen vilar idag eller så ska en dressyrryttare komma & testa honom.
Se han kvalitéer & om han har någon speciell potensial...

Girlie reds lite lätt igår, hon var galen!
Gaz trimmades igår, lite jobbigt tyckte han men han jobbade på bra.
Tänkte rida B en liten runda i skogen idag, vi får se!

Vet inte om jag ska tävla imorgon i lund än...
Haha hoppas att få reda på det snart, det är ju ändå imorgon! Haha...

Jaja, nu måste jag byta om.
Vi höörs.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Julia Tenland

vilken snygg häst på bild ;)



smsa mig DIIIIRR när du vet om du kommer till lund! :D

2011-06-22 @ 19:38:45
URL: http://ridestyle.blogg.se/
Postat av: Gina

du är nt den enda som råkat ut för otrevligheter där.......

2011-06-22 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0