En riktig skabersjöare

Min mamma ger mig lite belöning för att jag kvalade till Falsterbo så snabbt och enkelt. Underbar mamma jag har!

Beställt passande bland lite saker som är bra att ha i Falsterbo och lite skabersjö prylar. En gång en skabersjöare, alltid en skabersjöare. 
Klubb Jacka Softshell MH -580 Skabersjö - Exklusive Horse Wear. 400 :- + 150:- brodyr "Skbersjö Ryttarförening" Rygg +  60 :- brodyr "Linnea Ohm" Bröst.
-
En riktigt snygg softshell jacka till ett bra pris.
-
Boxgardin modell 3 Skabersjö - Exklusive Horse Wear. 521 :- + brodyr "Linnea Ohm" 130 :-
-
Smart och riktigt snygg
Lädergrimma - Hööks. 359 :-
-
Tävlingsgrimma som ska kombineras med nack- och nosludet nedanför.
Luddset 4 delar i fårskinn Genuvine Sherpa - Hööks. 169 :-
-
Grimman ingår inte
Grimma med fleece Claridge House - Hööks. 129 :-
-
Box/Trailer Väska - Hööks. 139 :-
-
Super smart att hänga utanför boxen på meeting eller helt enkelt hemma.
-
-
-
Tänk på att vi drar av 20 % på allt då mamma betalar med företaget. Orkade inte räkna ut alla priser så om ni bryr er, ta fram miniräknaren.
-
/Linnea Ohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0