För att förtydliga mig...

Någon anonym som tydligen inte ger upp, ge mig en mail att svara till istället!

Jag har endast startat Gaz 1 gång sen henriksdal, startade han i slossparken för cirka 10 dagars sedan & innan dess i henriksdal april månd.

Så det känns ju konstigt att du påstår att du sett mig på massor av tävlingar med Gaz...
Har ju dock hängt med kompisar på tävlingar & även tävlat andras hästar.

& för att ingen ska misstolka mig, jag ogillar inte min häst som vissa påstår?

Jag har bara insett att han är för begränsad för mig & han trivs mycket bättre i dressyren, så varför inte låta honom göra det han är bäst på?

& ja, jag har B att tävla, men jag kommer inte tävla på minst 7 veckor nu då jag är & jobbar hos Satu & sen i holland.

/Jessie

Kommentarer
Postat av: madde

erkänna jessica du hatar honom och vill äta upp honom till middag varje dag!!

2011-07-01 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0