frukost - check.

Har typ inte alls sovit inatt, vet icke varför...
Gick upp halv 9, käkat frukost & det blev effekt knäcke (kärlek).

Om typ 20 min cyklar jag till hästarna.
Ska fixa Gaz & fodra, Josefin H ska dressyra honom idag igen.
Tar med mig kameran, funderar om jag ska fota eller filma?

Sen ska min mamma antagligen upp på hästryggen för första gången sen i början av april, pga. skadan som ni flesta nog kommer ihåg.
Men det blir inte på galne Gaz, hon får smygstarta på en annan häst.

Jaja, funderar nu om jag hinner duscha eller icke, vi får se.
Hahahhaha, är så trött så det inte är sant.

Måste boka flyg & fixa en massa idag, HAIJ.



/Jessie


Kommentarer
Postat av: Sofie - it's me that geek

Vilken söt liten bild :-)

2011-06-27 @ 12:06:41
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas det går bra för henne! =)

2011-06-27 @ 18:02:01
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-28 @ 03:05:47
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0