lovICE!

Snark, måste sova.. först plugga lite till bara!

Gaz var en fuling idag på hoppningen.
Inte alls nöjd med honoms eller min insats.
Nej, det blev inte alls bra.

Han var flummig & jobbig, jag arbetade inte igenom honom direkt i början & då blev han nonchig. Han lekte lite plockepinn som vi inte alls gillar & så slog han som en jävel med huvudet. Fick inte till några bra språng & känslan var inte på topp om man säger så.
Dock stannade han inte något alls, om man nu ska hitta något positivt?
& sista rundan var ändå rätt bra, men tyvärr har jag förträngt den redan...

B var iallafall pigg & galen som vanligt, red ut en runda längs ån.

Imorgon ska jag upp tidigt & måla...
Sen fortsätta plugga...
Ska även rida lektion för A.G. med Gaz & kanske de andra två.
Tänkte ta & trimma för A.G. & få till några bra språng.

Får antagligen veta imorgon om jag ska till Grevlunda & hoppa B!

PS! LovICE är min fina tjaj, förlåt tjajen om jag skadar dig ibland. PUSS.


Jag & B! <3

/Jessie


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Är B din häst ?

Isf hur länge har du haft henne? :D

2011-06-02 @ 11:48:22
URL: http://sweetielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0