Lovisa LovICE Hansson the one and only

Snackar med LovICE den saknade tjajen.
Sakar min LovICE & Amande af ugglas nu...

Det blir en fullspäckad vecka att se framåt nu.
Visserligen är det "bara" söndag imorgon, 1 vecka tills jag åker.
Fast det har jag inte hunnit nämna i bloggen än.

Är alltså hemma en vecka till, då ska jag hinna med att motionera 2-4 häst per dag, jobba hemma, fixa i stallet, min brors konfirmation på lördagen, Gaz ska ha kiropraktorn på tisdag, städa, packa inför båda resorna & en massa mera.

Den 3 juli åker jag till Satu Liukkonen för att jobba för henne fram till den 24 juli. (3 veckor för dem som inte orkar räkna).
Mellan den 25-27 juli åker jag till Holland för att vara hos Henk Van Der Pol & jag kommer hem den 6 augusti är det tänkt.

Sen blir det åter jobb lite här & där, sätta igång hästarna & skolan börjar 22 augusti.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Spännande sommar! =)

2011-06-26 @ 00:44:07
Postat av: M

Kul att du ska iväg på olika hästjobb. Sug åt dig allt du kan, du kommer både växa som person och ryttare!

Lycka till och hoppas du ändå kan blogga om dina äventyr när du är där!

2011-06-26 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0