Ny header!

Godkväll allihopa!

 

Det är jag, Julia Tenland här.

Äntligen har jag fått tummen ur, och knåpat ihop en header till dessa töserna. Har inte haft motivation till att göra det tidigare tyvärr. Är faktiskt ganska nöjd med slutresultatet, då det var första gången jag försökte mig på att använda Photoshop.


Så ni får ha lite överseende med att den inte är fläckfri ;)

 

Medans jag suttit halva kvällen och fixat en header, har Jessica packat väskor för fullt. Måste dock säga att hon är otroligt långsam när det gäller att skriva packlista. Sitter i timmar och funderar över vad hon kan tänkas vilja ha med sig, och sedan packar hon i rallyfart.

Hon besökte också en hemsida, som föreslog att hon skulle ta med sig en vattentät säck. Random?

 

Nej nu ska inte jag störa mer faktiskt. Vi hörs nog fler gånger, då jag faktiskt tänkte ta mig friheten att gästblogga någongång lite då och då.

/ Julia Tenland



Kommentarer
Postat av: Katja - en talangs blogg

Fin header! :)

2011-07-01 @ 09:16:50
URL: http://katjas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0