Ny hjälm!

Hittade en annons på en hjälm på hastnet.se, precis sådan som jag vill ha, rätt storlek, rätt färg, model och inte minst pris. Dessutom var det väldigt nära. Jag ringde upp dem men det visade sig att dom skrivit fel storlek, 57 istället för 56 (ja jag har litet huvud) och därmed för stor.
Men jag var helt inne på att köpa en ny hjälm så jag och min rara mamma körde till landäng och köpte en ny, svart+guld Charles Owen Ayr8 eller Tretorn modellen som vissa kallar den. Riktig snygg och framförallt sitter den som handen i handsken. Min andra hjälm Charles Owen Wellington Classic är så otroligt skön och jag ville ha en som är nästan lika skön i alla fall.
Den kostar 2 600 :- ny men eftersom vi lyfter moms blir den 500 kronor billigare sedan är min mamma så snäll så jag ska göra lite sysslor hemme så betar mamma 600 kr av priset så är jag nere på 1 500 :- istället. UNDERBART!
Detta betyder att jag säljer min andra hjälm. Jag lägger ut en annons i nästa inlägg.
/Linnea Ohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0