sjung om studentens lyckliga dar.

Hejtjollahopp.

Först måste jag dela med mig av att jag FAKTISKT har sminkat & klätt upp mig idag... Gick på student i lomma så man var ju nästan illa tvungen. Haha!

Så gör det enkelt för mig & har på mig samma "finkläder" imorgon.
Amandaaaaa hänger med mig hem efter avslutningen imorgon, NICE.

Det kanske kommer ske lite bloggändringar framöver IGEN, vi får se.
Linnea bloggar som sagt när hon har lust & tid, hm. Haha.

Jaja, idag har jag inte ridit en j*vla häst.. det känns piss.
Imorgon ska iaf Gaz & Girlie ridas, KANSKE B & M.

Måste ta mig i kragen & skriva ihop ett träningsupplägg till Gazze mannen.

Jaja, nu ska jag strax nana.


Lagom skrämmande bild...

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0