svar!

Anonym om what's going on.:
Vad ska du göra med gaz nu då? Lämna bort honom el? Sälja?
Sv. Ska rida honom 3-4 dagar i veckan fram till 28 juli, då kommer kiropraktorn & gör en sista check inför lite sommarvila. Sen kommer han gå på bete & vila fram till 6 augusti. Då kommer jag hem från holland & sätter igång honom igen. Sen vet jag inte alls vad som händer...

M om Holland.:
Vad roligt för dig! Då kanske du kommer på "nya funderingar" hur du ska göra med Gaz därnere?
Sv. Ja, inte omöjligt. Ska suga på mig så mycket jag kan. Dock kommer jag inte satsa vidare på Gaz inom hoppningen hur det än blir. Han har som sagt inte tekniken, motorn, suget eller viljan. Dressyrhäst får han bli, det älskar han.



/Jessie


Kommentarer
Postat av: cornelia

Tråkigt att han inte funkar i hoppningen! Man får ju en vän i hästen och det är jobbigt att inse att det inte går längre (så har det varit för mig) men det är starkt att du inser det och lägger ner. Annars blir det inte roligt längre, men det finns ju de människorna som inte ger sig och pushar hästen ändå - men det blir ingen lycklig av.. Cred till dig!

2011-06-20 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0