svar.

Mikaela om Tävlingsbilder Brasilica 19/6-11:
Jag läste inte denna blogg på ett tag efter att du bytat blogg för jag tappade helt enkelt intresset för att läsa någon hästblogg överhuvudtaget.

Men den hästen, Brasilica, hade du kunnat berätta lite mer om den, om du har köpt den eller lånar den, vad den gått för klasser, ålder mm?
Tack på förhand :)

Sv
. Jag tänkte inte blanda in henne för mycket i bloggen då hon inte är min egen. Men kan berätta lite kort att hon heter Brasilica, jag har fått möjligheten att rida henne åt ägaren som bara tycker det är bra att hästen hålls igång & vi båda märker att hästen älskar det. Hästen har gått upp till 145 med placeringar. Hon kom till unghäst VM som 5 åring med min hopptränare Ragnar Bengtsson & presterade mycket bra, 1 nedslag blev det om jag inte minns fel. B kvalade även in till SM för många års sedan men skadade sig 1 vecka innan. Sen kom de aldrig helt igång igen. Tävlade upp till 130 efter skadan & har nu inte gått mer än lokalt på över 7 år. Tills jag kom. Nu har vi startat 1 regional & 2 lokala starter i 110. Hon är f. 90 men pigg som en unghäst & motor som bara den!

Något mer kortfattat ni undrar om henne?



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0