what's going on.

Är riktigt splittrad.
Vet inte hur något kommer gå & vad som kommer ske.
Rätt hemsk känsla, men man får väl vänta & se vad som händer.

Bilder från tävlingen kommer snart, ska bli kul o se!
Har verkligen ingen lust att dela med mig av dagens resultat.

Resultatmässigt med Gaz, 18 fel.
4 nedslag & 2 tidsfel.
Jag tar på mig 1 nedslag, mitt fel, jag konstrade.
De andra 3 är rent slarv, loj häst med halvtaskig teknik.
Jag börjar ifråga sätta min ridning, det är inte bra.
Är helt splittrad, jag vet vad jag vill göra men det kanske inte blir så.
Jag tror helt ärligt att detta var sista starten jag & Gaz gjorde.

Rundan med Brassan var iallafall bra!
8 fel, 2 nedslag som jag helt tar åt mig skulden.
Två st räcken på typ samma distans & jag börjar klydda.
Men hon hoppade fantastisk & jag red som jag ska.

B gynnar min ridning, Gaz drar ner mig i skiten.
Lika bra att inse.

Jag kommer inte alls blogga mycket nu.
Känner inte för det & har för mycket på gång just nu.
Det dyker upp något inlägg i veckan men nu säger jag halvt stopp.

I såna här perioder ska man inte skriva ut för mycket.
Hoppas ni förstår.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild =)

2011-06-20 @ 01:02:44
URL: http://blackdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska du göra med gaz nu då? Lämna bort honom el? Sälja?

2011-06-20 @ 08:58:12
Postat av: Ingela

Trist att du inte får det att funka med Gaz... Ni är så fina ihop. Ibland får man bara inse att man inte funkar tillsammans o ta beslutet att göra nåt åt det. Vi har ju samma problem med Babe. Älskar henne över allt annat, men hon ställer ju sällan upp utan bara tjafsar när det väl gäller... Lycka till med vad du än bestämmer dig för! Kram!

2011-06-20 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0