gäsp

Jag funderar helt ärligt på att bara skita i allt & sova nu.
Men hade behövt duscha, plugga & läsa.
Det är sjukt så trött man blir av skola & sen rida flera hästar.
Jag som brukar orka allt? Jaja!


Det är sjukt, sitter & blundar medans jag skriver detta.
Men får väl snabbt berätta vad som hänt idag.
Vi hade clinic med Maria Gretzer på skolan idag, lärorikt!

Sen red jag Gaz, bomövningar & lite lydnad.
Han skötte sig rätt bra & jag är nöjd med min ridning.
Testade lite nytt & försökte få in en bra balans, duktig häst.
Därefter red jag M, vi red ut max 30 min & jobbade lite lätt.
Sist red jag B, red fram & trimmade lite. Därefter hoppade vi lite & fortsatte trimma. Gick riktigt bra på slutet, måste träna upp mitt öga & bli mer nogrann i min ridning.


/Jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUBBLIIIIIIS! <3

2011-05-03 @ 08:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0