godnaaaaaatt.

Mycket att ta in just nu, herreguuuud.

Jaja, en snabbis då.
Ridit 4 hästar idag, + att jag kom 30 min försent till longeringen imorse.
Jäääävla mobil som aldrig ringde, jaja.

Red först B, gick brao hon vart lite galen men sen fick jag styr på det.
Därefter red jag M, gick också bra! Hon var fin & härlig, en gång hon ville iväg lite för mycket, men sen gick de galant.
Efter M red jag jag Gaz, han var ful idag. Red med dressyrpisk för att få med honoms bakdel. Men han gick & spände sig 24/7, började bocka & resa sig. Det blev lite dragkamp & pisk. Elak häst. Tillslut gick det relativt bra. Han verkade nöjd efteråt iallafall & jag satt kvar.
Sist red jag Girlie, 50 minuter mest skritt. Hon var galen & ville stuntals sticka iväg i skengalopp. GALEN poni. Jaja, när de e gamla får de göra lite mer som de vill tycker iallafall jag.

Imorgon ska jag rida B & sen träna med Gaz, lite bomövningar & lydnad tror jag.

På söndag ska jag rida Gaz & Girlie.
Vid lunch ska jag iväg för att prova en ponny/häst(vet inte) åt min tränare som har en kund i amerika, spännande! Den är 7-8 år, valack/hingst(vet inte) & gått msv hopp.

Mycket som händer i övrigt, det är bara att kämpa.
Leva i nuet?


Roffe is tha kiiing.

/jessie


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV vad roligt:) Vad är det du funderar på att beställa? Blir så nyfiken;)

Vissa saker har redan sålt slut

2011-05-07 @ 11:43:04
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0