here we go

Snabbis, here we go!

Skrittade ut på Gaz 25 min idag, lagom bra, hade ett 2-delat tjockt bett & han gillade det väldigt mycket sa han. Nu står han på böke & tuggar hö.

B red jag ut på i stormen, red cirka 40 minuter, hon var fin & duktig som vanligt. Lite små bockningar & hon protesterade mot mig några gånger men jag är nöjd.

Imorgon ska jag hoppträna Gaz för Fredrik, trimma B & kanske rida M.

Kanske ska tävla i helgen, vet inte med vilka/vilken häst eller vilken dag, vilka klasser.. Jag vet ingenting än! Haha. Antagligen vet jag imorgon kväll, det hoppas jag iallafall. Men det lutar emot att jag nog bara hoppar B i helgen, vill trimma vidare på en del saker med Gaz först. Men den som lever får se!

Vem ska till trelleborg & hoppa?


Gaz i trelleborg för exakt ett års sen!

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0