hojhoj

Nationella i matte klart, tänk om det varit strålande väder & man kunnat sitta i solen & steka nu när vi har rast i en timme? Icke, det regnar...

Jaja, slutar halv 4 idag & då ska jag hem, skritta ut på Gaz 20-30 min & sen rida M & B tänkte jag. Girlie får vila idag som det ser ut nu.

Någon undrade när nästa tävling blir för mig, jag har tyvärr ingen anning.
Tror jag ska starta B om någon vecka & sen hinna med en träning inför ytterligare nästa start. Gaz vill jag komma ut på så fort som möjligt, så hoppas mamma kan köra snart.

Tänkte vara funkis en av dagarna i helgen i skabersjö, någon som ska dit?



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Fru Soppa

Jag ska vara i Skabersjö heeeeela söndagen =)

2011-05-24 @ 13:02:53
Postat av: olivia

Jag ska vara där på lördag och hoppa!:D

2011-05-24 @ 22:03:09
URL: http://oliviaachronwall.blogg.se/
Postat av: jessica wadst

bra vi behöver funkisar, anmäl dig till mamma ;)

2011-05-26 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0