mask? Nej Gaz brukar inte maska ur.

Hahhaha, dör varje gång jag läser rubriken.
Vi hade mask-koll på djursjukvården idag, alla skolhästar + en hel del privathästar testades. Eller rättare sagt, deras bajs testades. Riktigt kul ändå, hahah skit kul faktiskt. Hälften hade mask & hälften icke, daddy cool.

Gaz trimmades lite i paddocken, han blev lite trött i huvudet men skötte sig stundtals riktigt bra. Gillade dock inte att han försökte springa iväg lite i galoppen & började slå med huvudet vid fattningarna. Men annars var han duktig. Idag var han faktiskt den enda hästen jag red, känns jätte konstigt.

Gaz ska vila imorgon tänkte jag, så hinner jag rida alla de andra.
Kanske ska tävla på lördag, får reda på det imorgon.
Annars kommer hovslagaren kl 7 på morgonen, hejdå sovmorgon.
Bussen mot böke går 20 över 9 & är hemma vid halv 2 så det blir nog bra.

Hörs när vi hörs.

Här maska han inte alls, hahahahha.

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0