praktikplats - säkrad.

Då var min praktikplats säkrad eller vad man ska säga.
Har velat fram & tbx om vart jag vill.
Först skulle vi ha hela sommaren på oss att bestämma men sen ändrades det till att vi skulle helst hitta något innan 2 maj.

Först ringde jag Lisen (bratt-fredricson & Peder fredricson). Där var det osäkert ang. boende imed att det gäller v. 37-28, långt dit. Så skulle höra av mig senare.

Sen fundera jag starkt på ett ställe i holland. Men det blir mycket jobb för bara 2 veckor + kostar en del...

Nu har jag iallafall hittat & säkrat en plats!
Det blev hos Fredrik Jönsson, min hopptränare.
Så v.37-38 ska jag vara hos Fredrik & Piia Pantsu vid flyinge & göra min praktik.
Spännande.


/Jessie

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

cool bild =)

2011-05-02 @ 20:47:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0