snabbis

Igår tävlade jag & B, en felfri runda!
Berättar mer om det sen, bilder + film kanske kommer...

Var inne på landäng & köpte en race safe väst! YEAH.
Funderade mellan svart & marinblå då jag har en svart hjälm...
Men den svarta satt helt konstigt så det blev den marinblåa.
Då blir det att köpa en marinblå animo i sommar.
Nu är jag bara rädd att västen & mina svarta gpa ska skära sig.
(emo cute cute)

Var även på VM igår igen, har ingen anning vem som vann men åt älg(moose)kebab & cowboy plättar med chokladsås. Hahaha.

Nu blir det frukost & sen nåt annat ?
Trimma Gaz i paddocken idag med lägre hinder/bommar.

HAIJ



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Josefin

du vet att du har skrivit emo söt söt va?

2011-05-22 @ 12:26:15
URL: http://COOLASTEBLOGGEN.se
Postat av: Anonym

har du fått svarta tretorn? :D

2011-05-22 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0