stay turned for the big next thing

Ska bara fixa om en sak med filmen, sen kommer den upp igen!

Gaz hade kiroprakton idag som sagt & det gick bra.
Han hade mycket mindre, nu är det mesta i länden.
Men han är antagligen en häst som är lite smått spänd i sig själv så nu kommer vi avvakta 6-9 veckor ungefär innan hon kommer & fixar honom nästa gång.

B var mycket mysig idag, skrittade ut 20 minuter barbacka, MYS.

M var glad idag, lite små jobbig i början men det gäller att ta tålamod. Går knappt att förklara hur fin hon var idag. Efter ett tag så satt bara allt där, hon slappnade av, jag slappnade av & så flöt allt på. Vi fokuserade mest på traven idag, hitta en takt & att hon skulle lyssna bra på hjälperna. Vilket hon gjorde riktigt bra! Gosh vilken häst hon är, världens finaste 4 åring.

Imorgon är det skola 10-12.30, på morgonen ska jag mocka & sånt hemma.
Sen tänkte jag även hinna mocka på böke innan vi börjar.
Efter lunch ska Gaz longeras & sen ska han hämtas på kvällen.
B & M ska ridas, tänkte trimma B & M ska jobba lite markarbete.
På kvällen ska jag till jägers med min tränare
& titta på hennes hästar som startar.


/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0