Tagga tävling!

Imorgon bär det, direkt till kvaltävlingar i Lund.
Lunc Civila Ryttarförening (jag jag inte har besöks
sen min andra tävling på Lizzy 2008) har valt att
anordna en regional tävling imorgon torsdag i
anseende att locka till sig unghästar som vill
kvala till Falsterbo Championaten.
Smart må jag säga.

Nu hoppas vi inte bara att känslan ska vara super
utan att Bejona är rädd om benen och går felfrit
båda rundorna, de som behövs att kvala till just
Falsterbo.

Jag har glömt att berätta att vi gick felfritt i båda
klasserna i Vinslöv därav en 1.20 (& lämnade in
pappret). Ett kval alltså.

Imorgon väntar två klasser med 1.20 höjd.

Samma succe som i Vinslöv?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till du e grym!!

Kan du inte blogga mer så man slipper läsa om Jessica bara, det är du som är rolig att följa o läsa om!! :D

2011-05-19 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0