Tävlingsresultat Lunds Civila Ryttarförening

Åhhh vad störigt!

Mamma hämtade mig på skolan klockan 12
och vi körde hem fixade de sista och drog till
Lund.

1.20 - Avd. B , 1 fel . Du läste rätt. Ett störigt
litet tidsfel! Jaja hon gick som en klocka. Inga
problem någonstans. Möjlige att jag red in henne
lite i några hinder men som den stjärna hon
är går hon med på det mesta.

1.20 - Avd. B, 0 fel. Piggelinus häst! Hon var
betydligt piggare här än i föra klassen. Hon
ville hoppa! Vilket hon gjorde galant. Hon
lyssnade hur bra som helst inne på banan.
Som ni kanske förstår hade jag ridit 1 sekund
(EN SEKUND) hade jag varit kvalad till falsterbo
vid det här laget. Lite jobbigt faktiskt. Men
men hon gick dunder bra.

Lite rolig information.
Ni vet Görgen Linell, Fredrik Linell pappa och
Kiara La Sillas uppfödare (en av Rolf-Göran
Bengtsongs bästa hästar) tyckte Bejona var
riktigt fin och hoppade super bra.

De ni.



Kommentarer
Postat av: Therese

Måste säga att jag avgudar din häst! Hon är verkligen fin! Du rider henne riktigt snyggt :) Jag själv är dressyrkärring och livrädd för att hoppa men jag blir t o m lite sugen när jag ser denna filmen :)

2011-05-20 @ 07:40:53
URL: http://strobel.se
Postat av: Alice

Åh, håller med förgående skrivare! Du rider henne verkligen skitsnyggt! Inte för att trycka ner några andra hoppryttare, men du rider verkligen med en slags "säkerhet" och väntar in din häst och inte kastar dig över! Och inte drar i tyglarna..Som alla andra. Du kommer gå långt med Bejona! Är också hopprädd men när man ser det här så blev man verkligen sugen! Du är en stor förebild! All lycka till dig och din häst!

2011-05-20 @ 20:14:33
Postat av: Anonym

Superdutkiga!

Grattis till kvalet, såg att det gick bra i Vellinge idag oxå :D

2011-05-21 @ 10:04:38
Postat av: Anonym

Helt jäkla superfin häst!! Och du rider verkligen superfint och bra!!

2011-05-21 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0