tomorrow.

Nu ska jag strax hoppa i duschen, hästarna är i hagen & myser.

Kondistränade Gaz längs ån.
Skritade fram 15 min, joggade någon minut, därefter friskt tempo i galopp 4 min.
4 min skritt på långa tyglar, 4 min friskt tempo i galopp x 3.
Skrittade några minuter följt av samlad galopp i lågt tempo några minuter.
Därefter lätt jag honom galoppera ut sig ordentligt 2 min.
Joggade av honom i trav, låg & lång form ett bra stund.
Skrittade därefter av 10 min.

Han var positiv & glad idag, ltie trött blev han nog på slutet.

Imorgon blir jag hämtad av Madde halv 10, åker till slottsparken & tittar på ponnytävlingarna. Lite snack & "catching up", Madde bor & jobbar numera i Holland med att rida mestadels unghästar.


"Fint" språng med Gaz förra sommaren.

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0