böke is life

Böke is life, and you know it!

Idag är det hoppträning för Ragnar & vi taggar, jihooo.

Tänkte först besvara den senaste "trevliga" kommentaren jag fick från mr. anonym om hur kass min runda var & hur lite känsla jag har.

Men no, det tänker jag inte! Det mest patetiska var att du var tvungen att slänga in meningen att du tävlar på högre nivå än mig och har många egenutbildade hästar. Okej, så bara för det får du tillåtelse att skriva nedvärderande kommentarer & trycka ner andra?

No lifer, big time.
Även om du måste förneka det.
För om du haft ett liv, varför då försöka trycka ner andra?
Jag får väl vara lycklig att jag inte berörs av såna här kommentarer & litar mer på mina tränare & kunniga folk omkring mig än någon anonym som har dålig självkänsla. Men jag tycker synd om andra här på internet som får dessa kommentarer från no lifers som inte har något bättre för sig varje dag OCH berörs av det.

Min mamma har iallafall garanterat inte sagt "schysst häst som hoppar trots alla felsprång", då min mamma inte är så pass kunnig så hon vet vad ett felsprång är eller hur hoppning ska gå till.

Get a life ! pusshaaaj. ;)

/Jessie

Kommentarer
Postat av: idapålsson

har linnea slutat ridas?

2011-11-30 @ 14:11:46
URL: http://:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0