back on track in zweden.

"Om jag var en frukt så skulle jag vara en clementin, för alla gillar dem."
- Jag har INTE saknat svensk reklam, hahahaha.

Home, allt gick bra på resan.

Fast jag var påväg att missa tåget då biljett-tanten sa fel plattform till mig så fick springa kan jag lova er...

& förutom att jag blev stoppad vid säkerhetskontrollen & blev seriöst helt chockad.. Dem var helt allvarliga och 3 män börjar rota i min väska, de tar upp kakpaket efter kakpaket, sen en bratwurst korv (köpt till pappa), de typ halv skrattar & tar upp en vattenflaska. Ops! Så jag klarade mig!

Fick reda på att min nya pålle gick på lastbilen halv 5 idag & är nu påväg!
Hon kommer antaligen vara framme onsdag, så glad tjaj är jag.

Annars har jag tömt en hel box idag, alltså på ALLA mina saker & utrustning.
Vi har äntligen byggt klart sadelkammaren & den nya boxen behövs till pållen.
Tanken är väl att hon flyttar till böke inom en vecka, så de blir toppen.

Nu måste jag hoppa i duschen, packa upp & sova.
Blev glad när jag fick reda på att skolan börjar 09.20 & slutar 15.00 imorgon!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0