Allting kommer bli bra till slut

Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordnar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va.

Det var just här jag stod för några år sen
trevades vid kanten, slogs jag av tanken
Att för dig berätta allt,
för att se vad jag ser och jag orkar inte ljuga mer

Tömmer mig på takar
det är över för gott
men att inget är för evigt är väl underförstått
Och jag gråter inga floder
källan är tömd och
glädje som fanns är sedan länge glömd

Jag stannar kvar och väntar
jag tror du kommer snart
Jag ligger kvar här, så blir nog allting bra
Jag stannar upp och flämtar
nu har jag inget kvar
Jag slutar upp att kämpa
nu finns det inget kvar.

Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va.




såhär jävla platt röv har jag ju fan inte, kan man skylla på vinkeln? HAHAAH!

/Jessie


Kommentarer
Postat av: bella pettersson '

Hejsan ;)

ja är Bella från bloggen livsomponnyryttare.blogg.se :)

ja ville bara informera om att jag (bella) har en minitävling på våran blogg om att få ett samtal av mig & prata en stund & så får du ställa frågor till mig!

så delta så kanske just du vinner ett samtal med mig? :D

länken här här nere :)

http://livsomponnyryttare.blogg.se/2011/september/en-till-minitavling.html#comment

2011-09-07 @ 23:11:21
URL: http://livsomponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0