Bad bad bad

Har inte skrivit här på väldigt länge. Väldigt väldigt länge. Meeeeen nu kommer en uppdate (av de jag minns i alla fall)
-
Var som sagt i danmark och tävlade Bejona. Sikken tävlingsplats. Jag är imponerad. Gick bra. 0 fel första dagen, 8 fel andra och 4 fel sista dagen. Inte riktigt nöjd med resultat men vafaan.
-
Några bilder från tävlingarna. Hittar inga bilder på mig och tog inga egna bilder.
-
-
-
Vi har inte tävlat efter det men vi laddar inför 1.25 och 1.30 i Skabersjö i slutet av September.
-
Jag har börjat gymnasiet i Malmö, Samhäll inrk. Samhällsvetenskap på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium. En liten friskola i centrala Malmö. Känns super.
-
Hopptränade i tordsags. Lite ringrostiga i början men fick väldigt fina språng i slutet.
-
-
Allt från denna gången. Kan försöka hålla mitt bloggande på en någorlunda acceptabel nivå i veckan.
Lizzy och jag får vår första placering i MSV B (2:a) i Trelleborg 2009
-
-
/Linnea Ohm

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Kul att fara på så stor tävling!

2011-09-07 @ 00:29:43
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0