"Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer"

NIO DAGAR GOTT FOLK.
Vid denna tiden om NIO dagar är jag installerad i holland again!

IALLAFALL.
Hoppträning på Gazze idag, första hoppträning på typ 3 månader... På dessa 3 månader har vi inte hoppat något alls typ. Förutom ETT språng för typ 2 veckors sedan & så trimmade jag honom lite över ett mini räcke i helgen. INGET ANNAT.

Han var förvånatsfull fin. Hade vanligt milt tre-delat tränsbett & det gick galant. Så det känns ju riktigt toppen faktiskt. Vi fick till bra avstånd & jag är allmänt nöjd.

Saker att förbättra: (för att själv ha koll på det på något sätt)
Rätt sittben mellan hinderna & växla tempot något mera.

Men vafan, jag fixade att hålla mina jäkla händer stilla, inte driva med sättet, sätta bra avstånd & få honom på de dära såkallade bakbenen.

Nu är det 30 min till bonde söker fru börjar, TAGGA SATAN.

Imorgon blir det fika med gulligaste tjajorna på böke.

Jaja, det var ju en liten update från min sida.

Ha de gött HAIJ.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0