svar.

Anonym om Falsterbo for the win.:
varför skriver du att du inte varit i falsterbo sen har du varit där? var du inte precis utomlands?
Sv. Jag är inte utomlands än. Är & jobbar utanför Bromölla hos Satu Liukkonen & Sebastian Numminen. Den 26 juli åker jag ner till Holland för att jobba hos Henk & träffa någon... (hihi). Jag skulle till falsterbo på onsdagen men vi hann inte, när vi väl var framme så var det inte lönt att gå in kändes det som. Så vi gick på cocktailparty, lite förfest & sen ut. Så ja, jag var i falsterbo men inte på falsterbo horse show...
/Jessie

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

fin bild :)

2011-07-09 @ 14:29:40
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0