sv.

Anonym om sv.:
mja fast du har utgått/vägrat ut dig de sista gångerna ;)
O en 130 bana skulle nog alla dina bloggläsare vilja se er hoppa hahahhahaha..

sv.
Sista svaret jag gör åt anonyma kommenterar,
lämna en mail att svara till nästa gång.
Jag blev utesluten sist, YES.
För att jag gjorde 3 st volter, han var på tårna minst sagt.

Självklart att jag kan be någon filma nästa gång vi hoppar lite högre!
Men att hoppa högt är inget man gör sådär jätte ofta.
Sen hoppar jag max cirka 110-120 på skolan där han står nu,
underlaget är stumt & hemskt, finns ingen mening att hoppa högre där.
Men såfort vi kommer iväg
& det är dags för att hoppa högre så ser jag till att få de filmat.

Men nu ber jag er anonyma & omogna att sluta bry er.
Ni är ju skrattretande... ;) Haha!
Är det någon speciellt ni vill så hör av er till [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0