haaaaaaij

M om mijn paard is super goed en lekker!:
Vad tyckte du om Sydslättens nya underlag? Och exakt var det för något?
Sv. BRAAA. Samma som skabersjö har. Något hollänskt, härligt & fint. Men det ska sätta sig lite mera, sköttas om ordentligt & sen kommer det bli skit bra. Något torrt & kanske lite djupt på något ställe. Men inget att klaga på, underbart att rida på.

Men nu måste jag plugga, FASIKEN.
Red V i ridhuset, helt OK pass, ingen wow känsla som jag alltid letar efter. Dock får det vara helt förståligt då jag upptäckte efteråt att min fullcheek-bett har skavt på sidorna vid "spetsarna". Alltså blivit skarpt.. Inte konstigt hon var jobbig i munnen & rykte på huvudet.

Imorgon blir det antagligen uteritt & då tar jag ett tre-delat bett med latex-tejp. Till hoppningen på onsdag ska jag se om jag inte kan tejpa in mitt pelham-gag med latex, tror det kan gå!

Dagens i-landsproblem;
*I need to work work work.
*Fullcheek bettet har blivit vasst & skavt på V en hel del, BAJS.
*MÅSTE plugga
*Är så j*vla trött
*Har en knöl bakom örat som inte vill försvinna & gör ont.. whaaat?



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0